MINIVOICE STÄRKER BEREDSKAPEN I TRANSPORTSEKTORN

Allt fler aktörer inom transportsektorn väljer MiniVoice som beredskapsplattform för snabb kriskommunikation. Lösningen används för att säkerställa snabb, robust och oberoende kommunikation när ordinarie IT-system påverkas eller ligger nere.

MiniVoice driftas i svenskt datacenter, i ett privat nätverk med högsta krav på tillgänglighet, säkerhet och kontroll över data.

Med tillvalet KrisChatt kan beredskapsgrupper omedelbart samverka via textchatt, SMS och gruppsamtal – utan beroende av kundens egna IT-miljöer.

Tjänsten används i dag av samhällsviktiga verksamheter inom energi, infrastruktur och offentlig sektor i Norden.

Tidigare nyheter från MiniVoice

man pratar i telefon på kontor

MINIVOICE FÖRENKLAR ELBOLAGETS PRESSJOUR

I en tid där snabb och tillförlitlig kommunikation är avgörande har ett av Nordens ledande energibol…

TiB-LÖSNING PÅ REKORDTID TILL RIKSTÄCKANDE ENERGIBOLAG

Vår kund hade ett akut behov av en svarsgrupp och växellösning för sin TiB-funktion och vi var redo …

UPPTÄCK NYA MINIVOICE-APPEN: FÖRBÄTTRAD PRESTANDA OCH NYA MÖJLIGHETER FÖR TEAMET

Nu lanseras den nya versionen av MiniVoice-appen! Vårt mål är alltid att MiniVoice-tjänsten ska bli …

UPPTÄCK MINIVOICE

MiniVoice är ständigt redo och ser till att kritiska samtal alltid når fram. Till företag, offentliga verksamheter och välgörenhetsorganisationer. Till beredskap-, kris- och stödgrupper. Med säkerställda samtalsflöden och möjlighet att aktivera reservlösningar är MiniVoice allt oftare en del av organisationers kontinuitetsplan.

Vi ger dig stöd i ditt initiala val och är med i framtida förändringsarbeten. Behovsanalys, demo, lösningsförslag och nyckelfärdig tjänst – det kommer alltid från oss.

Kundcase

Möt några av våra kunder