Nyheter från MiniVoice
Vår kund hade ett akut behov av en svarsgrupp och växellösning för sin TiB-funktion och vi var redo …
Nu lanseras den nya versionen av MiniVoice-appen! Vårt mål är alltid att MiniVoice-tjänsten ska bli …
Mer än 20 beredskapsgrupper inom ett ledande energibolag i Sverige har bytt till MiniVoice som sin n…
Brukar du svara när ett dolt nummer ringer dig? Många väljer att inte göra det och viktiga samtal gå…
I enlighet med Regeringens beslut från oktober om att fler myndigheter bör inneha funktionen "Tjänst…
En av Sveriges regioner byter från lösning med vidarekopplad mobil till en fristående redundant mobi…
När oväntade händelser inträffar är det avgörande för organisationer att ha system på plats för att …
En beredskapsfunktion vid en av Sveriges lokala flygplatser för kommersiellt flyg och räddningstjäns…
Skicka SMS till fler klienter/kunder samtidigt
Medarbetare eller administratör kan nu skriv…
Kommunikationsbyrån 8190 använder MiniVoice för enklare administration och bättre support. Med en be…
MiniVoice Premium utvecklas kontinuerligt för att alltid göra det bättre för användaren, genom att t…
Den norska organisationen behövde en smidigare lösning som säkerställde att deras jour fanns tillgän…
När coronaviruset förändrade vårt land var många företag, organisationer och regioner tvungna att se…
Under 2019 har MiniVoice haft uppdrag att tillhandahålla tjänster till företaget HOLM Security Swede…
Under åren har MiniVoice utvecklats i takt med hur omvärldens behov. När vi nu släpper vår app i sam…
En av MiniVoice styrkor är driftsäkerheten och stabiliteten. Men för att hela tiden kunna garantera …
När man hanterar upp emot 3 500 samtal per dag, med över 300 personer aktiva i sin växel, då är drif…
Att kunna ge sitt företag en personlig röst, det är en av de stora fördelarna med MiniVoice. Efterso…
MiniVoice har funnits länge på marknaden för molnbaserade telekomtjänster och har utvecklats kontinu…